2010 i backspegeln

Mål 2010: "Att ha ett bokkontrakt innan årets slut och att ha skrivit manus till min andra bok innan årets slut. Vad är mål värda om de inte är högt satta? :)"
-----

Som jag skrivit blev det nej från båda förlagen, men jag ser det som en fantastisk seger att alls skicka in något! Det har jag drömt om sedan 2006. Och givetvis ska jag prova igen med något fler förlag.

Dessutom, och här kommer chockbomben, så har jag skrivit min andra bok. Japp, det är sant. Efter år av "ska skriva klart ettan, ska skriva klart ettan" förstår jag att det verkar otroligt att jag skrivit tvåan utan att beklaga mig en enda gång på bloggen. Men så är det. Det är ett helt nytt projekt, nya karaktärer, ny handling, ny skrivstil. Längre än ettan dessutom. Slog förra årets skrivrekord med god marginal igen!

Jag är mer än nöjd med det här skrivåret och med vad jag presterat av målet!

Mål 2011: Har alltså två projekt att putsa och skicka in under året! Dessutom tänker jag mig att jag ska hinna skriva trean. Hoppas slå nytt skrivrekord också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback