Två nej

Inte precis vad jag önskade skulle hända... men visst visste jag väl hela tiden att det skulle bli så här? Även om jag samtidigt levde i någon tro om att jag genom ett mirakel skulle bli publicerad på första försöket.

Refuserad två gånger inom loppet av en vecka. Först fredag förra veckan (munter helg...) och sedan i torsdags.

Motgångarna har inte alls fått mig att tvivla på mig själv men däremot på manuset. Förlagen hade ett antal klagomål (läs: värdefull feedback) och min första reaktion var att ge upp på manuset som jag arbetat så länge med och satsa på något nytt. Men nä, det är bara att ta tag i det igen och fixa till bristerna i manuset så att det blir redo för en nytt förlagsutskick. Det står att de diskuterat manuset på flera möten, då kan det väl rimligen inte vara långt borta? Tredje förlaget gillt?

Kommentarer
Postat av: Karina

Herregud, det är ju jättepositivt! De flesta refuseringar innehåller inte någon feedback alls. Du är nära, det märks. Lycka till!

Postat av: Anna

Uppdatera oss!

2010-11-10 @ 15:48:51
URL: http://annalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback