Dagens tankar

Okej... det spelar väl inte så stor roll om boken inte blir publicerad trots allt. När jag tänker efter. Jag har ändå andra historier jag vill berätta.

Tur det. För när jag läser boken som om jag vore någon annan (jo, jag inbillar mig att jag kan det) så blir jag inte imponerad. När jag läser den som mig själv så är jag nöjd (förutom med mittpartiet som jag tjatar om) men jag kan ändå inte tro att någon annan skulle gilla den. I efterhand var det nog dumt att börja fundera på att låta vänner och familj läsa manuset innan jag är helt klar, det satte myror i huvudet på mig!

Det sorgliga är att även när familj och vänner säger att det är bra så tror jag dem inte. Trots att jag själv tycker att det är bra.

Men vi får väl se. Jag ska till att börja med skriva klart och läsa igenom igen. Sedan ska jag skicka för testläsning hos några väl valda människor. Och till slut ska det nog faktiskt... lösa sig. :)

Kommentarer
Postat av: Malinn

Det är en humoristisk kärleksroman kanske man kan säga .. ;) Den ska snart in på lite ombearbetning. Kanske vi skulle byta några sidor med varandra och ge feedback? Vad skriver du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback